Byta blogg?? :o

Jag saknar att blogga :( Anledningen till varför jag har typ slutat, är pga många saker.
1) Min Sony Vaio dator VÄGRAR acceptera blogg.se, så jag kommer inte in på bloggen.
2) Jag har haft mkt skolarbete och har inte hunnit.
3) Jag har ingenting att skriva om, eftersom att mitt liv inte är väldigt "exiting".

Men den största anledningen, är nog att jag har börjat fråga mig själv: "Vrf skulle någon bry sig om min blogg och mitt liv"? xD Jag personligen brukar inte läsa bloggar för jag är helt enkelt inte intresserad :P Så då känns det fånigt att ha en egen blogg om jag ändå inte läser andras ;)

Men jag älskar att skriva, så jag ska försöka driva min blogg så länge som möjligt. Jag måste nog byta bloggkonto dock :S Eftersom att min Vaio inte gillar blogg.se, så kanske jag får vänta mig till devote, eller nån annan sida. Jag får se hur jag gör, men just nu för tillfället, så chillar jag här :)

/ Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0