Nu är det 2011 :D

Hejsan!

Nu va det ett tag sen igen sen jag uppdatera... Fy skäms på mig :O
Men vafan, mitt liv är inte så intressant att jag har något att berätta varje dag ;)

Det ända som kanske är värt att berätta är att jag har äntligen skaffat hårförlängning!! :D
Det är verkligen superfint (a) Det är långt och mörkbrunt med lite svart längst underst :) Jag är jättenöjd (Y)

Men vad man ska tänka på innan man gör en sån grej är att det kommer va en riktigt stor förändring i ditt liv! Inte bara på utseendet. Löshåret är fäst med små titanpärlor under mitt riktiga hår och det är riktigt svårt att sova då :P Tänk dig att sova på en pärlplatta typ :S 

Sjukt störigt, men det är värt det ;) Detta kommer hålla i ca 10 veckor, sen får jag flytta upp fästena om jag vill det :D Jag tror jag vill ;)

 
Om ni vill veta så va nyår trevligt, jag och mamma hälsade på hos grannarna och spela lite spel :P Självklart va mitt lag bäst...
Kom hem vid tre och gick och la mig strax därefter. Så det va inget festande för mig inte denna gången! ;)

Här är en liten bid på det nya håret:


Ciao tills nästa gång ;D



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0