Första träningen på flera månader

Tack vare Louise och Rebecka, så har jag fått en månadskort på deras gym. :) De fick det gratis för att de redan gick där, så nu kan jag följa med dem till gymmet fram tills den 27 Januari. ;)

Idag va min första dag på gymmet på flera månader och det va riktigt kul :D Hade glömt hur uppfriskande det kan vara med en timme på gymmet.

Innan jag träffa tjejerna på gymmet, så var jag på sjukhuset och hälsade på min styvmamma och min nya halvsyster för andra gången. Bebisen är bara fyra dagar gammal och är liten som gummistövel kan man säga xD hihi
Så himla söt är hon! :D Det roligaste är att min andra halvsyster, Julia som är 5 år, hela tiden går runt och säger: "Jag har blivit storasyster" :D
Så frågar hon mig hur man gör när man är storasyster.... Vet inte riktigt vad jag ska svara på det ;)

Nu ska jag snart äta lunch och det ska bli jättegott! Är vrålhungrig nu efter träningen xD

Ciao gullungar <3 ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0