I brist på annat

Vaknar upp med världens huvudvärk och smärta i hela kroppen! Trodde jag skulle dö... Så jag bestämde mig för att stanna hema idag.
Men oroa er inte, jag försöker ändå göra så mycket läxor som möjligt ;)
Efter ett antal alvedon och C-vitaminer känner jag mig som en ny människa. :p Nu ska jag bara vila lite också så att jag är helt frisk tills imorgon...
Tema- dag mellan 8.30-16.30 :D Får man ju INTE missa! :P jippi...

Btw, så när jag satt här i min ensamhet så kollade jag i lite gamla skolkataloger (i brist på den nya) och hittade jättemånga gamla kompisar som jag nästan hade glömt bort. :O
Typ sånna från dagis, förskolan och lågstadiet och sånt. Borde man adda dem på face eller ska man bara låta det va?
Det var ju ändå ett tag sen. De flesta kommer nog inte ihåg mig heller XD

jaja, jag ska fundera lite på det...
Ciao <3 :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0