Bagateller eller?

Det finns vissa små händelser i vardagen som gör mig galen!
Till en början så tycker man att det bara är en liten bagatell.
Men när det händer flera bagateller på en och samma dag blir man så jävla förbannad!

Jag tänker inte trötta ut er med en massa tråkiga detaljer om vad eller vilka jag är galen på. Jag vill bara avreagera lite...

Idiot, skitstövel, egoist och faaaan!! (Handlar inte om samma sak/person)

Men sen finns det även vissa saker i vardagen som gör just mig glad och lycklig! :D

Underbara(böcker), snälla(kompisar), rolig(person), avkopplande(musik) och gulliga (människor) <3 :) 

Nu har jag avreagerat. Förlåt om jag har låtit negativ. Det är inte menningen :)

Ha det underbart :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0