Ta i trä!

Ännu en solig dag :D Jag vågar nästan hoppas på att sommaren äntligen har kommit (Peppar, peppar, ta i trä!)

Om några veckor ska jag på semester med famljen. Både på pappas sida och på mammas.
Med pappa ska jag till kolmården, västervik och småland under de närmaste veckorna. :D Det ska bli väldigt mysigt.
Min lillasyster har aldrig varit på kolåmrden och hon älskar djur, så hon kommer nog trivas.
Det kommer jag också... Jag tycker fortfarande det är kul att gå på djurparker och sånt. Speciellt när det finns vattenland också ;)

Veckorna efter semestern med pappa, så ska jag på semester med mamma.
Hon och jag ska tillsammans med min moster och hennes familj, åka runt på lite dagsutflykter. Det är kanske inte samma sak som att åka till ett annat land, men det är ändå mysigt. ;)
Det finns inget bättre än att bila (såvida man inte blir åksjuk) och äta algrens bilar på vägen ;P

Nu ska jag slänga in en lasange i ugnen! Ha det bäst ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0