Söndag morgon

Godmorgon alla solstrålar!
Jag är riktigt trött, men jag kan inte sova längre. Klockan är just nu 09.17 och jag är lite nöjd över att jag inte har slösat bort hela min eftermiddag på att sova! ;D

Snart ska nog resten av familjen också gå upp och då blir det säkert bullar till frukost. :)
Jag tänkte äta både knäckebröd och bullar, så jag inte äter för mycket bullar... ;P

Ikväll ska jag åka hem till mamsen igen och där väntar mormor, som vill fira att jag har soommarlov! <3 :D
Men det firandet kan tyvärr inte hålla på så länge, då jag måste dela ut reklam innan klockan nio...
Jag kommer hem till mamma typ vid 17.00 och reklamen ska vara utdelad senast klockan 21.00 :S
Tråkigt, tråkigt, men det måste göras :P

Btw, jag har äntligen fått mina Eclipse-biljetter! :D Jag ska gå på premiären den 30/6 :D:D:D
Det ska bli såååå himla kul ;)
Tur att Louise orkade vara uppe halva natten för att få tag i platser. :)





Kommentarer
Postat av: louise

sv; jaaaa eller huuur :D:D:D:D !! Vi blir bland de första som får se den!!!! :D:D

2010-06-13 @ 12:58:31
URL: http://louisets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0