Ingenting.

Hejsvejs!
Nu sitter jag här helt uttråkad. Chattar lite på msn och kollar läget på facebook, annars inget.

Något kul som har hänt är att min kompis Ingrid har kommit tillbaka till Sverige igen! :D Hon har bott i New York i typ ett år nu, så jag har saknat henne massor. Det tråkiga är dock att hon flyttar till Stockholm vid sommarens slut... :/ Men som tur är så håller vi kontakten via facebook :)

Jag har hört att facebook ska börja kosta... Är det sant?? För i så fall tänker jag INTE fortsätta vara med! :P
Vilket dumt påhitt... Snacka om att förlora många användare.

Hur som helst så har jag inget mer att säga mer än att jag ska måla om hallen imorgon!
Tjingeling ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0