I dont get it?

Oj vilken härlig dag det har varit :D Solen skiner och fåglarna kvittrar ;)
Jag tog mig friheten att gå ut på en långpromenad i det fina vädret tidigare idag, det var verkligen mysigt.

Fast jag tycker ändå att Sverige har lite snålt med värmen.
Jag Har inte ens tagit mitt första dopp i år :O
Jag har aldrig väntat med mitt första dopp så här länge, någonsin!  Någonting måste förändras...
Men....JAG KAN JU INTE STYRA VÄDRET! 
Så tänker nog de flesta då. Och nej, det kan jag inte. Men en sak jag kan göra är att flytta någon annan stans.
Japp, till ett ställe där det aldrig snöar skulle vara toppen! ;) Vad sägs om Kalifornien, Hawaii, Afrika eller varför inte mexiko? ;D

Men det är inte så enkelt, ellerhur?
1. Jag har inga pengar
2....
Vänta... Det finns inga andra hinder! Det är bara pengarna som hindrar mig! :O
Fast vänta... Skolan ska jag ju också helst ha gått ut INNAN jag flyttar. Jag avskyr att byta skola och komma in i en klass som redan känner varandra. Tänk då om jag kommer till en skola där alla talar ett annat språk!
Ojojoj, jag vågar inte ens tänka på det... Det enda jag kan säga om jag inte fattar är: I don't get it, No se och VA?

Så då bestämmer jag, här och nu, att jag ska flytta från detta kalla landet när jag har slutat skolan. (Om jag har pengar) :)

Klart slut!
Puss <3




Kommentarer
Postat av: Louise

Javisst.. Skit i oss andra.. Stick du! BAJS PÅ DIG :O haaha ;) :D

2010-06-21 @ 22:16:45
URL: http://louisets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0