Böcker som är ett måste!

Ännu en regnig dag :( Jag som hade hoppats på sol! (a)
Imorgon slutar skolan och idag är jag ledig ;) Riktig skönt! :D Jag har dock lite beslutsångest över vad jag ska ha på mig på avslutningen... Några förslag? :)

En sak som jag ska köpa inom kort är Lauren Conrads romaner "LA Candy" och "Sweet Little Lies". Jag har länge viljat läsa dem, men har aldrig kommit iväg och köpt dem. ;P De skulle vara perfekta till sommaren när man ska åka på semester. <3 :)
Är det någon som vet om de böckerna säljs på engelska i bokaffärerna? Eller måste man beställa dem via nätet för att få ett annat språk?

Någonting annat som jag vill ha är kläder från Lauren Conrads kollektion :D
Jag vet dock inte vart jag ska köpa det... :/ Help Me! XD


Lauren Conrads romaner
L.A Candy & Sweet Little Lies


Yours Truly

Kommentarer
Postat av: Glappkaft [meox.blogg.se]

Följa varandra via bloglovin? (fotoblogg)

Det leder till att båda får mer besökare :)

http://www.bloglovin.com/sv/blog/1302041/glappkaft/follow



Min fotoblogg: Http://meox.blogg.se

2010-06-10 @ 20:04:00
URL: http://meox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0