Utbildning är bra

Lördag idag! :D Inte för att det har någon betydelse för mig, för jag jobbar inte.
Det är sommarlov i typ 4 veckor till nu... :/ Men det är ju ändå en månad, så jag ska inte klaga.
Jag tycker faktiskt att det ska bli roigt att börja skolan igen efter sommarlovet.
Just nu, känner jag verkligen INTE för att börja skolan. Men jag vet att jag kommer vara glad över att få börja skolan igen i slutet av lovet!
Jag vet att det låter konstigt, men jag tycker faktiskt det är kul att vara i skolan. Vi här i Sverige borde vara glada över att få gå i skolan över huvud taget. Utbildning är inte en självlarhet i alla länder. Om man inte vill gå i skolan kan man ju flytta ner till Afrika och testa deras liv i en vecka. Då tror jag inte någon skulle neka skolan igen.

Men just nu vill jag bara njuta av friheten, för sen är det bara work, work, work som gäller! :/

Trevlig helg! <3 :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0