Nedmontering av Ikea möbel

Idag har jag faktiskt varit väldigt duktig!
Jag gick upp vid nio och åt lite frukost. Sen tog jag ett fotbad, som var väldigt avslappnande.
Därefter började jag montera ner en stor del av mitt skrivbord...
Skrivbordet var liksom rätt så högt och brett innan, men nu har jag tagit bort den översta delen så det skulle bli mer luftigt i rummet.
När jag var klar med det (runt 15.00 tiden) så gick jag ut på en promenad som varade i 90 minuter.
Sen när jag kom hem igen packade jag upp allt från min resväska! :D Jag har ju kommit hem till mamma nu igen, efter tre veckor hos pappa. Så nu ska jag vara hos mamma också i tre veckor. Därför tyckte jag att jag borde ordna upp lite här hemma. ;)

Btw, snart ska jag köpa ny dator!!! :D Tra-la-la-la-la ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0