En bråkig iPhone...

Jag har precis tillägnat halva min dag till att uppdatera min iPhone. Jag blev så jäkla sur i morse när den börja bråka! Jag tryckte på apparna jag ville åt, men jag tappade apparna direkt. (Alltså jag tryckte på dem, men det öppnades inte) Så jag var tvungen att först uppdatera telefonen, sen var jag tvungen att ta bort alla mina tillagda appar!
Vilken jäkla tur att jag inte hade KÖPT någon app. För då skulle jag ha blivit riktigt förbannad!
Men allt gick bra tillslut och jag laddade bara tillbaka de apparna jag saknade. :)


För typ en timme sen åt jag middag. Det blev creepes idag. :)
Men jag blev så himla mätt! Jag tror inte jag orkar äta mer på typ en månad :S
Nu sitter jag bara här och bloggar lite. Tänkte se lite gamla avsnitt av "The Hills" på MTV.com, nostalgi... (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0