Sommartjejen

Hejsvejs! :D
Imorgon ska jag på mitt andra spinningpass detta året. Jag var där med Amanda i torsdags och nu är jag verkligen taggad till att bli smal och snygg till sommaren.
H&Ms nya vår/sommarkollektion har ju kommit ut nu och jag kan knappt vänta tills jag ska köpa nya sommarkläder! :D

Jag är verkligen ingen vintertjej. Att ha på sig en massa kläder och kurra ihop sig i soffan med en kopp te, är egentligen inte min grej. Det är inte heller min grej att shoppa snyggt mode inför vintern. Jag brukar alltid ha på mig fula och tråkiga kläder på vintern. Till en början är det deprimerande, men sen bryr jag mig inte längre när folk glor och kläcker ur sig spydiga kommentarer. Eftersom, jag vet att, när sommaren kommer så ser min klädstil bättre ut! ;) 

Det är trots allt bara januari, men det är vår innan man hinner blinka! Det värsta jag vet är att, en morgon vakna och se att det är så fint väder ute att man kan ha shorts!
Missförstå mig inte. Jag ÄLSKAR fina dagar med fint väder, men det är inte så kul om man märker att garderoben är tom på sommarkläder. Därför ska jag börja inhandla den nya kollektionen så snart som möjligt. ;)

Jag ska självklart inte bara handla på H&M! Det finns ju många fler affärer med fina grejer.

Har du någon favoritaffär? Jag blir hemskt glad om jag får några härliga affärtips! ;)


Ciao for now <3


Kommentarer
Postat av: Liiinda Nguyen

Allt väl med dig? :D

2010-01-10 @ 11:42:57
URL: http://lindanguyen.devote.se
Postat av: Diana - MissMelody

jag brukar handla på Carlings och Gina tricot :) topshop är inte heller helt fel! :)

2010-01-10 @ 15:37:33
URL: http://missmelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0