Sjuk :(

Japp, då har man gått och blivit sjuk igen. Det började i lördags då jag fick väldigt ont i halsen. Och natten till idag har jag inte sovit alls. Fast som tur är så mår jag ändå bättre och bättre för varje dag. :) 
Bortsett från att jag inte kunnat sova en blund i natt så mår jag hyfsat bra faktiskt! Det är ju synd att klaga på tillvaron, det kunde ju varit värre.

Idag har varit en rätt så chill dag. Började klockan nio och hade bara fyra lektioner. Och det blir ännu bättre! Jag har nämligen inga lektioner på hela förmiddagen imorgon! :D Nepp, så jag börjar 12.05 ;) Nice va...? 
Sen på fredag är jag helt ledig! ;)

Så jag håller ut! Det är ju synd att missa skolan när veckan är förkortad och allt!

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0