2010

Hej! :D

Nyårsafton blev riktigt trevlig. Det var god mat och härligt folk.
Vi va hos Amanda och det blev rätt så smock fullt i hennes rum eftersom att nästan alla skulle sova över. Vi gick dock inte och lade oss för än typ 4.30. :S Fatta vad trött jag var då!! Men det var ju inte så lätt att sova för att det var jäkligt obekvämt att ligga på golvet. Plus att vissa, (nämner inga namn), kunde inte hålla käften! Ofta jag vill höra på "roliga historier" när jag nästan dör av trötthet! :P

Men förutom den delen med att jag inte kunde sova så var det en rolig kväll.  Vi var ute och kollade på fyrverkerierna vid tolvslaget och förutom kylan så var det en helt underbart klar kväll, så man såg raketerna perfekt. :)

Gott nytt år! :D
Hoppas ni får ett underbart 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0