Hemma från Stockholm ;)

Nu är jag hemma från stockholm igen. ;) Här kommer lite bilder från resan:

Fredagen


Molnen fotade från flyget


Hotellrummet


Ceasarsallad


Jag shoppade lite på Zara :D


Lördagen


När vi anlände till Tv4 huset på lördag förmiddagen


Receptionen på Tv4


Greenrummet till nyhetsmorgon


Väl inne i studion. Det är full rulle här må ni tro! ;)


Här berättas det nyheter ;)


En liten bild på mig, när jag tar kort på mig själv i alla hast. :P

Ps. För er som inte vet så var jag (som ni kanske förstår) på tv4 nyhetsmorgon med några anhöriga i lördags.
Min mormor skrapa triss. :D

Hoppas att ni också har haft ett kul sportlov!

Puss & Kram










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0