Stockholm! :D

På fredag bär det av till Stockholm. Ska bli så himla kul eftersom att jag älskar vår huvudstad! :D

Jag ska ta lite bilder när jag är där så att ni kan följa mig på min resa. Jag ska bara vara där över helgen, men det ska bli kul ändå.
Det enda jag oroar mig för är resan dit. Jag ska flyga dit, och åka tåg hem. :S Jag är asrädd för att flyga och tågtrafiken (speciellt i stockholm) har ju inte varit så värst bra under den senaste tiden.  Det kommer säkert bli snöstorm på fredag bara för att jag ska bli ännu mer rädd :S
Usch, jäkla snö! Jag hatar snö... :( Jag vill ha sommar och sol och bad i pool!!! :D

Innan fredag så ska jag bara plugga och träna hela veckan. Iallafall fram tills torsdag, för då ska jag till frissan och jag tänker ju inte sitta där och läsa i historia boken. :P Sen efteråt så måste jag packa. ;)

Vad ska ni göra på sportlovet? :)

Kommentarer
Postat av: rebecca

vad ska du göra i stockholm? :)

2010-02-23 @ 21:53:06
URL: http://rno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0