Smaskigheterna biter mig nog snart i ändan!

Jag är fortfarande mätt sen igår. Jag åt både smörgåstårta och ananaspaj. Ananaspajen var jättegod, men jag mådde lite illa efteråt pga att det var så extremt sött! :S
Jag ska snart hem till mamsen och fira min födelsedag i efterskott. :) Då blir det ännu mer god mat (mamma ska överraska) och prinsesstårta! :D Jag är lite osäker på om jag kommer orka äta mer :P Men lite ska jag nog få ner...

Lite senare idag lägger jag nog in en bild på prinsesstårtan. Min mamma är bäst på att göra sådana. ;)

Imorgon blir det plugg och träning. Och resten av veckan ser exakt likadan ut! Jag ska försöka träna bort ALLT gott som jag åt på min födelsedag. (Och kommer att äta idag). Önska mig lycka till :P hehe




Smörgåstårtan.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag älskar annanaspaj! :D

2010-02-21 @ 16:30:54
URL: http://sandravikstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härlig blogg! :)

2010-02-21 @ 18:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0