Lördag 10-02-13

Äntligen helg säger jag bara! Det är så underbart skönt med ledighet, då man bara relaxar och sover klart de timmar som man missa under veckan.
Idag gick jag dock upp vid nio för att jag skulle gå på spinning klockan elva. Var där med Alexandra och kom sen hem runt ett tiden.
Åt en god pasta sallad som mamma hade gjort och sedan satt jag mig i fåtöljen och kolla på tv.
Jag är helt utmattad nu, och fryser som en gris! Men jag kände att jag var tvungen att sätta mig vid datorn och skriva ett nytt inlägg. Känns så skönt sen när man vet att man har uppdaterat.

Hade tänkt att gå tillbaka till fåtöljen och sätta mig snart, men den har väl mamma snott som vanligt. :P
Så jag kan ju sitta kvar här och skriva lite...

Jag har funderat på att jag ska ha lite bilder i bloggen, eftersom att den är så tråkig annars. Men jag har dessvärre ingen kamera. :( Jag hoppas jag får pengar på min födelsedag så att jag kan köpa en liten kamera. :)

Har jag föresten sagt det, att jag fyller år? :) Iallafall så gör jag det snart. Den 20:e Feberuari närmare bestämt, jag blir 17. ;) Samma dag som Rihanna fyller år om jag inte minns fel. Sen efter det så är det sportlov! :D:D <3<3<3

Puss och kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0