Lite random för att jag inte bloggat på länge.

Hejhej! :)
Jag vet att jag inte har bloggat på länge, men jag har haft mycket att göra. :(
Idag hade jag t.ex matte prov. Det gick väll bra tror jag.... :S

Hur som helst så är jag så trött på att vara hemma och säcka framför tv:n varje fredag. Är det ingen som vet nått bra ställe man kan festa på?? :O

Lite andra roliga nyheter är att jag fyller år om 15 dagar!!! :D Jaaa!!!!  Jag blir 17 år om någon vill veta. ;) Det känns som att åren bara rinner iväg. Det kommer väll kännas lite sisådär när jag är 35, men snart är jag (bara) arton (om 1 år och 15 dagar) ;) och då kan jag göra precis vad jag vill! ;D

Sen händer det lite andra roliga saker i mitt liv snart. Men det tar vi sen när det blir aktuellt. ;)

Hoppas att ni alla har det bra där ute i världen!
Hugs and kisses!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0