Jag fyller år imorgon! :D

Hejhej! :D Sitter här och dricker kärleks-te som jag fick av mina snälla kompisar i skolan! <3 Det är asgott!! :D Så tack igen till dem jag fick det av... :)

Om ni undrar varför jag fick te, så är det för att jag fyller år imorgon (20:e Februari) och vi brukar ge varandra presenter på födelsedagar. Eftersom att vi inte kommer vara i skolan imorgon och för att det är sportlov nästa vecka ( :D) så fick jag presenter idag istället. :)

Av Emma och Rebecka fick jag: Te:et + kopp + farinsocker + tesil. :) (Jag älskar te....)
Av Louise och Nelly fick jag: En nesecär + en ögonskugga + ett läppglans + ett hårspray (Proffs) + en ansiktsmask + ett par örhängen! :D
Så sjukt mycket grejer! :O Mina vänner är de bästa <3
Tack så jättemycket igen! ;) 

Rebecka tog några bilder så jag kanske lägger upp dem på bloggen senare om hon skickar dem till mig. :P hehe

Imorgon ska jag har släktkalas och då ska man äta smörgåstårta! :D mums....
Jag berättar mer om den dagen sen.
Ciao for now <3






Kommentarer
Postat av: REBECKA

Hihi, det var ju tur att det var gott, men nu ångrar jag att jag inte köpte till mig själv xD

2010-02-19 @ 18:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0