Idag

Imorgon är det alltså dags att åka till Stockholm. Håller på att packa för fullt!

Tidigare idag var jag och mamma på stan och klippte oss. Jag köpte en färg (toning) som tydligen ska vara bra för håret. Det ska tydligen ge mig,och jag citerar, "Fylligare och glansigare hår". :P Hoppas det funkar. Jag tänkte färga det på söndag kanske....om jag vågar. XD
Jag köpte en färg som heter "Golden Syrup" det är en liten mörkblond variant, men den bleker inte håret. Jag ville inte ha nån större förändring, bara lite mer liv i håret! :P
Jag är brunett och till alla er som tror att jag ska gå och bli mörkblond så har ni fel! Färgen (toningen) är som sagt inte blekande, utan bara uppfriskande. Jag vet att det är lite konstigt, men så är det. ;)

Efter klippningen så gick jag och mamma på stan och kollade lite i affärer. Men jag bestämde mig för att jag inte ville köpa något innan jag hade varit i Stockholm. ;)

Hör av mig i morgon förmiddag innan jag ska till flygplatsen.
Hej så länge!
Puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0