Det är ingen vanlig dag för det är Josses födelsedag hurra, hurra, hurra! :D

Jaha, då är man 17 år. ;D
Idag vaknade jag av att familjen kom in och sjöng för mig. Jag blev jätteglad då. :P 
Först fick jag en present. Det var en så kallad " Ladyshaver" vilket är en hårborttagningsmaskin som avlägsnar hår på tex benen. :P

Sen när vi åt frukost fick jag en present till! :D Och då fick jag en kamera!!! ;D 
Jag blev riktigt glad för den! Äntligen så kan jag börja lägga in bilder på min blogg! :D Jag har tagit en massa bilder idag, så jag tänkte lägga upp nån för att visa er mina presenter!

Vid två tiden så kom farfar och av honom fick jag 300 kroner och en liten blomma. :) Det blev jag också glad för, för att jag älskar blommor.

Här är en liten bild på några saker som jag har fått både idag och igår av både familjen och mina kompisar


Vissa saker finns inte med, men detta är på ett ungefär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0