I'm Not Really A Waitress

Hejsan hoppsan! :D

Idag kom jag hem till mamma igen efter att ha varit hos pappa denna veckan. Eftersom att jag och mamma inte hunnit fira jul tillsammans, så gjorde vi det idag istället. Så nu har jag fått ännu fler presenter :D

Jag tror jag har fått nästan allt som jag önskade mig detta året! Helt sjukt va snälla släktingar och vänner man har <3
Jag har ju sagt att jag ska lägga upp lite bilder på mina presenter, men jag har inte hunnit ta så många bilder än... Men här är lite av det jag fick idag. :)






Jag fick tre skitsöta bh:ar!! :D Det turkosa har jag viljat ha i typ flera månader nu, och den stod inte ens med på listan xD Så jag blev super-duper glad när jag fick den :) Sen de andra två är också riktigt fina! Nu kan jag äntligen slänga mina gamla!! :D

Sen fick jag två OPI nagellack av pappa och ett av mamma. Det röda och rosa är från pappa och de "nudefärgade" är från mamma. Det röda har jag precis målat på och det är sjukt snyggt! ;)
Namnen på nagellacken är: "I'm Not Really A Waitress"(det röda), "Aphrodite's Pink Nightie"(det rosa) och
"Sweet Memories"(det nudefärgade)

Jag är jätteglad :D hihi

Jag ska försöka komma ihåg att lägga upp fler bilder på mina julklappar lite senare. Gör jag inte det får ni påminna mig ;)

Ha det fint tills nästa gång <3
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0