Bloggtorka

Eftersom att jag har haft bloggtorka så länge nu, så flyger alla orden till mig! Det finns så mycket jag vill säga :D

Jag fick så dåligt samvete i veckan då Emma (http://emmahlovisa.blogg.se) och
Rebecka(http://rebeckanorberg.wordpress.com) började snacka om sina bloggar och tog tag i det igen. Anledningen till varför jag inte bloggat på länge är helt enkelt för att jag inte har tid. :(
Sen så har typ min nya dator nått problem med blogg.se's hemsida :O
 Varje gång jag loggar in på min blogg så står det "Sidan kan inte visas" :( Kanske får byta blogg? :S

Nu skriver jag från skoldatorn och det går alldeles utmärkt :D

Det har faktiskt inte hänt så mycket med mig på sista tiden :P Men en liten snabb uppdatering kan jag ju skriva:
1. Jag har börjat på körskola (akta er....Seriöst :S)
2. Mina lärare har (som vanligt) valt att tortera mig och mina klasskamrater med en massa inlämningsuppgifter innan jul....
3. Jag kan inte spanska! :O Fast det visste ni kanske redan...
4. Jag var på Ullared med Lollsan (http://louisets.blogg.se) i måndags (6:e december) Köpte massa fint :D
Ska lägga upp bilder på det sen ;)
5. Jag har glömt lämna tillbaka en lånebok till bibblan... :S Får man böter då? :O

Sen händer det inte så mkt mer intressant i mitt liv för tillfället ;) Men det händer nog saker snart :P

Det va allt för det här gången, ha det fint ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0