"Asså, Palla Bry Seeeeeej"

Kom precis på att jag är ledig imorgon, så jag struntar i läxorna och gör dem då istället. ;) Hoppas nu bara att jag gör dem imorgon, annars blir det problem... :/

Nu är det inte långt kvar till man bli 18! :D Exakt 2 månader och 6 dagar tills jag är fri!! ;)
(Eller får ansvar som pappa säger...Glädjedödare)

Har redan börjat planera vad jag ska hitta på den vackra dagen. Men innan dess så ska Rebecka Norberg firas ;) För henne så smäller det den 27 Januari XD hihi

Men nu fryser jag och ska ta på mig 4 koftor :D Hejsvejs


Bjuder på en riiiiiiktigt gammal bild, i brist på annat XD
 Tror jag va typ 14 eller nått när jag tog den ;)

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0