H&M - Heminredning

Ajdå...
Igår kväll, bara några minuter efter mitt förra inlägg, besökte jag H&Ms hemsida.
Jag tänkte att jag skulle se hur mycket jag kunde få av de 10% som jag blivit given pga att jag har handlat där förut.
Så jag såg lite snygga grejer och lade dem i inköpslistan...

Till slut hade jag både klädesplagg och heminredning för ca 900 kr! :S Men jag fattade väldigt snabbt att jag INTE kunde behålla alla saker. Tyvärr...
Så då tog jag bort rätt så mycket kläder, typ sånt som jag egentligen inte behövde. :P Då kom jag till typ 500 kr istället. Men även den summan var lite för stor.

Saken är den att det finns ett påslakanset på H&M som jag absolut älskar! Det kosta 249 kr/st och det fanns i både vitt och rosa.
Jag ville först köpa båda två, men efter en lång diskussion med ...mig själv, beslöt jag mig för att ta bort det rosa. Vitt kan man ha till allt liksom. :)
Men jag sover alltid med två kuddar, så jag var bara tvungen att köpa ett matchande örngott! Därför köpte jag ett rosa örngott som hade ungefär samma model som påslakansetet. Det kostade 149 kr/st.

Jag skulle precis checka ut, när jag såg att de sålde ut en cardigan för 49,50 kr/st. Den var fin och kostade typ inget så jag tänkte att jag lika väl kunde slänga med den i inköpslistan.

Som tur är så kommer inte grejorna för än i slutet på september. Det är inte för ens då jag har råd att betala det. :P

Här är bilder från hm på det jag köpte igår: 


Påslakansetet jag köpte :D  


Örngottet jag köpte till för att matcha...


Den svarta cardiganden för 49,50 kr                        




Helhetsbild på påslakansetet om jag skulle köpt det rosa också.
Så jäkla vackert.
Nu förstår ni kanske varför jag var tvungen att köpa det där extra örngottet. ;P


Längtar, längtar, längtar!! :D

Kram så länge <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0