Twitter?

God förmiddag! :D
Idag hade jag tänkt att inte sitta vid datorn så mycket, men det är så svårt när det är så dåligt väder... :/

För nått år sen blev jag medlem på Twitter.com , men efter bara några månader blev jag trött på det och avslutade mitt medlemskap.
Det var liksom nästan ingen som följde mig, det fanns inget intressant som hände och hela grejen var bara ett slöseri med tid.
Men efter lite om och men så har jag blivit medlem igen och jag hoppas verkligen att det ska bli roligare denna gången. Nu ska jag verkligen försöka också! Men om det är lika ointressant som förra gången så slutar jag direkt. Jag ger det två månader och ser vad som händer.

Vad tycker ni? Gillar ni Twitter eller är ni helt anti-twitter? Det skulle vara kul att veta. :)

Kram <3

Josefin Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0