Snart höst termin 10'

Nu är jag tillbaka igen från mitt lilla blogg-avbrott. Anledningen till varför jag inte har bloggat på ca en vecka, är för att jag har haft semester med mamma. Vi har varit iväg nästan varje dag, så jag har tyvärr inte hunnit skriva. :/

Men nu är jag här igen och tänkte berätta lite om vad som har hänt den senaste veckan.
Jag kan ju börja med att berätta att jag har skaffat gymkort igen. Det är förvisso bara på en månad, men jag tänkte att jag förmodligen inte kommer att ha tid med träning sen när jag börjar skolan igen. :P
Jag skaffa gymkortet främst för att jag vill få lite bättre kondition. :)

Annat som har hänt är mest utflykter med mamma och jag har handlat något nästan varje dag. :P
Min plånbok är nu officielt tom!

Alltså, som ni kan läsa, så har det inte hänt så mycket i mitt liv under den senaste veckan. Därav avbrottet. :P

Jag återkommer igen när det är dax för skolan. Då med lite tips om höstmode, varma höstdrycker och härliga skönhetsprodukter, som kommer kännas extra underbara när den kalla och regniga hösten kommer. ;)

Ciao for now my darlings <3 ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0