Har ingen intressant rubrik till detta inlägget ...

Idag ska jag äntligen flytta mig från datorstolen till den riktiga världen!
Jag ska till gymet idag och det ska bli så kul för jag är så himla taggad! ;)

Jag har inte varit där på en vecka och det känns som en evighet sedan!!
Jag är jätte exalterad...:P

När jag ändå är i stan så tänkte jag att jag skulle kolla lite i affärer också. Det är ju typ hobbyn i mitt liv... :P

Btw, jag börjar få jätteont i ryggen!! :O Så det är bra att jag ska på massage nästa vecka.
Jag vet inte vad jag skulle göra utan massage ...??

Nu ska jag förbereda min lunch. Ska se om man kan hitta någonting nyttigt i köket. :D

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0