Erase/Rewind

Godmorgon! :)
Idag är det den första dagen på den sista veckan innan skolan. :P I mitt förra inlägg skriver jag om vad jag tycker om det.

Idag ska jag bara vara hemma och lyssna på spotify. Just nu lyssnar jag på en av mina spellistor som heter "Vintage". Där har jag alla låtar som jag älska när jag var liten. Just nu spelas Erase/Rewind av "The Cardigans"
Om ni vill se hela spellistan så är det bara att säga till. ;)

På onsdag, torsdag och lördag ska jag till gymet och på fredag ska jag träffa Louise i stan. :) Har ni köpt något nytt material till skolan än? Om ni har det får ni gärna skriva vad ni har köpt i kommentarerna så att jag vet att jag inte har glömt något. ;)

Kram

Josefin Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0