Berättelse om min shopping dag

Idag har varit en riktig shoppingdag!
Jag och mamma åkte ut till Ikea för att köpa en spegel och lite växter.
Men när vi väl var där blev det lite mera i varukorgen än vad vi hade tänkt...

Efter Ikea gick vi in på väla för att jag skulle köpa ett nagellack på kicks.
Det blev det här nagellacket, som jag har viljat ha länge. Det är typ mörklila. :)

OPI Lincoln Park After Dark

Om ni är lika shopping-galna som jag, så förstår ni att man INTE kan gå in på kicks utan att köpa mer.
Det blev även en nagelfil och en ansiktsrengörningskräm. Det låter inte så mycket, men bara de tre grejorna kostade över 200 kr.

Sen efter det gick jag in på Gina Tricot för att "titta" lite. En kvart senare kom jag gåendes med en "Gina Tricot" påse.
Där inne köpte jag den här tröjan:


Sen gick jag in på "Gallerix" för att se om jag hitta lite skolprylar.
Det gjorde jag! :O
Ett pennskrin och blyertsstift. :)  Efter det tyckte jag att det kunde vara bra att köpa lite grejor att ha i pennskrinet. Så jag stack in på akademibokhandeln och köpte lite pennor. Fast det betalade mamma, så den kostnaden slapp jag. :)

Jag skulle precis gå hem när jag gick förbi "Din Sko". Där såg jag ett par skor som jag verkligen ville ha, och de kostade bara 400 kr :) Så jag köpte dem...  Men när jag skulle betala så stod det "köp medges ej" på kortapparaten, så mamma fick betala dem så länge. :P

Mina skor! :D (De ser inte så jättefina ut på denna bilden, men jag ska ta ett eget foto på dem snart så att ni kan se dem på riktigt. ;)

Jag köpte även lite andra småsaker. Typ en tjuga hit och dit.
Jag blev INTE glad när jag besökte min  internetbank...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0