Babbel

Jag är så trött just nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen... Jag skulle bokstavligen kunna somna just nu.
Allt jag behöver göra är att blunda och så skulle jag somna med huvudet på tangentbordet.
Så jag får helt enkelt låta bli att blunda, fast än att det är svårt.

Jag vet inte om jag har sagt detta innan, men jag har sjukt ont i ryggen. Jag har inte fått massage på hela sommaren och jag har typ tryckande smärta på högra sidan äv min rygg. Typ precis under skulderbladet...
Det gör jätteont. Jag ska som tur är på massage någon gång nästa vecka (vet inte exakt vilken dag) och jag längtar verkligen!

Jag vet att massage är väldigt dyrt och att många säkert tycker att det är ett slöseri med pengar, men tro mig, det är INTE slöseri med pengar om man har min rygg...

Jag har faktiskt en rolig sak att berätta också! :D
Igår när jag var i affären så blev jag så himla sugen på tuggumi, men när jag stod där vid tuggumihyllan var det väldigt svårt att bestämma sig. Men tillslut bestämde jag mig för en smak som jag aldrig smakat tidigare. Det var "Extra White med Sweet Fruit" paketen ser ut som ett vanligt extra white paket fast med en gul linje runt texten.
Det tuggumit är det godaste tuggumit jag någonsin har smakat!!! :D:D
Det smakar typ godis, men det är sockerfritt. :) Så det är jag glad över...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0