Varm dag i höstmånaden.

Hejsan! :D  Idag är det 1 september ;)

Jaha, då var det äntligen kväll efter en lång dag i skolan. Jag började klockan 8.25 i morse och slutade klockan 15.10.
Jag har precis gjort lite läxa och jag är så himla trött! Funderar på att kanske gå och lägga mig tidigt idag, så jag inte somnar på lektionerna imorgon. :P

Vädret idag har ju också varit lite speciellt om jag får säga det själv. Det var liksom 25 grader i solen, men det blåste som om oväder var på gång. Sen plus att det finns ingen ventilation i skolan så man svettas som en gris.
Man tycker ju att det borde finnas ventilation på ställen där det finns typ flera hundra människor om dagen. Men nej, det finns det inte :P

Nu så kommer inte jag på mer att skriva för min hjärna har somnat ;) Men ni får ha det så bra, så hörs vi imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0