Mycket gott...

Nu sitter jag här och har tråkigt. Ingrid och Arne har kommit, men farfar och AnnMarie kommer inte föränn klockan 15.00. Vi åt lite fika för ett tag sen, så nu har jag lite dåligt samvete... Jag åt 3 kakor!! :O Men det var bara för att jag var hungrig. Nu är jag ännu mer hungrig bara för det, men jag måste vänta i minst 40 minuter till innan det blir köttfärspaj! Varför ska de komma så sent för?! Om de andra två kommer vid 13.00 tiden kan väl resten också göra det eller? Ibland förstår jag inte hur vissa i denna familjen tänker...:P

Men jaja, nu är det som det är och det finns inget jag kan göra åt saken.
Pernilla har redan dukat fram (vilket för mig ännu mer hugrig). Pappa läser tidningen, Arne sover och Ingrid läser för Julia...och jag bloggar. Wow.. vilken gemenskap :P

Efter maten så blir det kladdkaka. Jag har redan ångest, funderar på om jag vekligen ska äta den. Men om jag inte äter så kommer alla titta konstigt på mig och börja diskutera ungdomars utseendefixering. Plus att det är oförskämt att inte äta det som bjuds.

Nu ska jag försöka vara social. :P
Ciao for now <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0