Tra-la-la-la-laa!

Nu har jag precis tränat, så jag känner mig jättenöjd. Har inte så mycket läxor heller. Än så länge...
Imorgon är det dags för klassfoto och jag är verkligen inte pigg på det. Som jag påpekade i förra inlägget så avskyr jag att fotas. :P

Pappsen är i Stockholm, så det är bara vi tjejer hemma nu. Vilket betyder att vi kan äta hur mycket sallader som helst! ;D (internt skämt)

Hur som helst så har jag inte så mycket för mig. Jag köpte en scarfs idag som jag tänkte ha imorgon på klassfotot. Med en vit t-shirt och blåa jeans, ser jag nog (förhoppningsvis) helt normal ut. Tänkte satsa på det i år. Normal. :P

Men nu kommer inte jag på mer att skriva, så jag slutar.
Pusshej!! <3 :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0