Hatar hösten/ vintern för att....

Jaha,då var man sjuk igen! :(  Ovänat? Nej! Tråkigt, hemskt, obeskrivligt tråkigt? JA!!!
Jag sa det redan i somras att jag skulle bli sjuk denna hösten/vintern också. Precis som förra året... Och förra igen....Och året innan det. Vet ni att jag har varit helt dödsjuk två julaftonar (om det stavas så) i rad?!

När jag säger dödssjuk så menar jag inte en liten förkylning. Nej, jag menar influensa (som jag hade förra vintern) som varade i tre månader!. Sen året innan det så hade jag så ont i magen att jag trodde att jag skulle dö! På riktigt.

Men i alla fall så är jag sjuk nu igen och jag hoppas att min "förkylning" bara är en förkyling och att den går bort snart.

Nog med negativitet. Idag börjar Idol!! :D:D Jag absolut älskar det programet. Jag var på vippen att söka i år, men jag strunta i det. Pga många andledningar...hrm (host, host) ja... Det kan vi ta en annan gång. ;)

Ska dricka upp min C-vitamin nu, sen ska jag se på Idol! ;)

Adios ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0