Söndags trött.

När kvällarna blir mörkare och luften kallare, så finns det inte så mycket mer att göra än att titta på. Det börjar bli dags att köpa nya ytterkläder nu. Jag hade tänkt att börja med en halsduk, eller en skarfs. Förmodligen blir det en tjockare skarfs. :P

På tisdag är det dags för skolfoto. Inte det roligaste jag vet precis, om man säger så. Avskyr att sitta där och vänta på att fotografen ska ta klart sina bilder. Det blir alltid en bild där man ser helt lost ut. Mina specialiteter är att blunda eller stirra :P

Jag blev precis klar med mina läxor nu ikväll. Sen imorgon blir det nya hemuppgifter och då är det skönt att inte ha gamla läxor i bagaget. :)

Nu ska jag titta lite på tv. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0