Söndags morgon

Nu är det söndagmorgon, så det är skola imorgon. Jag borde nog plugga lite. Men jag är så himla trött!
Jag sitter här och drömmer om en laptop. Jag har redan en hos pappa, men jag behöver en hos mamma också. Det skulle vara så skönt att få ut den stationära datorn för den tar så mycket plats. Jag får hoppas att jag får mycket pengar i jul. :D
Egentligen så behöver jag nog en ny dator hos pappa också för tangentbordet funkar knappt. Jag får trycka på en tangent i taget, sakta, så att den inte missar några bokstäver. Skitstörigt! Fattar ni så länge det tar för mig att skriva ett inlägg på den datorn? :P
Tyvärr så har jag inte råd med två datorer. :/

Något som jag har råd med däremot är nya kläder! :D Jag och mamma ska till ett nyöppnat köpcentrum nästa helg, så det är jag superexalterad för! :D

Jag tänkte göra något vettigt nu. Men jag kommer nog skriva fler inlägg under dagen :)

ciao for now! <3 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0