Söndag 13/9

Idag ska Julia ha slätkalas och jag blev precis klar med allt jag skulle göra. Jag har städat som en dåre! Jäklar vad grejer jag har...
Sen när jag var klar med städningen så var jag tvungen att fixa mig själv. Men nu är jag som sagt klar med allt och vi väntar bara på att gästerna ska komma.
Jag var ju tvungen att fixa till mig lite, även om det bara är släkten som kommer. Man vet ju att alla vuxna alltid ska ta en massa jädra kort.. usch...
Men som tur är så är det ingen som lägger märke till mig på Julias kalas, efetrsom att hon är allas ögonsten.  Men man måste ändå vara på den säkra sidan. ;)

De som kommer idag är Farfar & AnnMarie och Ingrid & Arne. (Ingrid & Arne är Julias mormor och morfar, alltså Pernillas föräldrar).  Egenligen så skulle min faster Ann också komma, men hon är tyvärr sjuk :( Hon har varit sjuk ett tag nu, så man är lite orolig. Jag hoppas hon blir bättre snart. <3
Pernillas moster och morbror skulle egentligen också komma. Men de är i småland, så vi blir bara en lite skara idag.

Annars händer inte så mycket spännande idag. Jag ska åka hem till mamma efter kalaset, men det är ju inte så spännande. :P

Jag uppdaterar snart igen! Puss <3 :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0