Pluggig eftermiddag.

Har precis läst igenom ett papper- och svarat på frågor om EU-lissabonfördraget. Jag måste säga att jag just nu fattar nada, men det kommer väl en ljus stund snart. ;P

Jag ska snart börja läsa företagsekonomi vilket jag faktiskt tycker ska bli roligt. Jag tycker faktiskt att företagsekonomi är väldigt lärorikt och intressant så jag är mycket nöjd med mitt gymnasieval Samhäll-Ekonomi.
(När jag tänker på att jag ska läsa ett kapitel om ekonomi så vill jag helst skuta upp det. Men när jag väl har börjat så är det som sagt väldigt intressant.)

Läste precis om hon tjejen på blogg.se's första sida som har fått svininfluensan. Jag måste bara säga att det är skitbra att de som ha fått influensan informerar om den så att vi andra som inte har fått den (än), vet de första symtomerna och hur man mår under sjukdomen. Den vetskapen är mycket uppskattad hos mig.
Så tack till alla som orkar dela med sig! <3 :)

Nu ska jag fortsätta plugga ;)
Ciao <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0