Lördag


Japp, nu stter jag här en lördagsmorgon och ska snart börja plugga. Tråkigt! Men det måste göras...:P

Jag hade en jättekonstig men jättehärlig dröm inatt. Jag drömde att jag bakade pepparkakor. :P
Det var den 19:e december och det var mörkt ute fast än att klockan bara var halv fyra på eftermiddagen. Dagen efter hade jag bestämmt att jag skulle julpyssla. ;D

Det var verkligen en härlig dröm. Jag vill ha pepparkakor...
Men liksom, glädjen i det hela var att jag hade jullov och jag hade fått bra julbetyg. Och det kan man ju inte få om man inte pluggar. Så därför bestämmde jag mig för att jag vill uppfylla min dröm!

Den 19:e december 2009 ska jag baka pepparkakor och ha bra betyg! ;)
Jag återkommer om det sen och så får vi se om drömmen går i uppfyllelse. :D

På söndag ( i morgon) så ska in lillasyster ha släktkalas. Hon fyller 4 på måndag :) Hoppas hon får många fina presenter. <33

För övrigt så håller min förkylning på att "tina" bort. Haha :P yeey !
Pappa (som kom hem igår efter att ha varit en hel vecka i Stockholm <3) trodde att jag hade svininfluensan :P
Men det har jag inte, så ni an vara lugna. ;)

Hugs & kisses



Kommentarer
Postat av: Pappa

Nja, jag trodde inte att du hade svininfluensan utan jag ville bara ställa några frågor om dina symtom just för att utesluta att du hade svininfluensan.

Jag ser att jag måste fixa ditt tangentbord...

2009-09-12 @ 14:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0