Lite smått om böjan av veckan.

FAAAN vad mycket läxor i har fått denna veckan. Helt sjukt!

Och något som är ännu värre är att när jag vaknade igår morse var mitt vänstra öga helt svullet!!! Jag bara noooo!!! wtf? Jag började bokstavligen att böla. Jag kunde bara inte gå till skolan när jag såg ut så där! Plus att det gjorde jätteont i ögat också.
Så jag var hemma då på onsdagen, men idag så var jag tvungen att gå. Jag kan ju inte missa viktiga grejer i skolan bara för att mitt öga har bestämmt sig för att få damp.
Jag trodde först att alla skulle glo på mig och viska bakom min rygg, men som tur var va det bara ett fåtal som stannade upp för att titta extra noga. :P Oavsett om folk märkte det eller ej, har jag ändå haft en seg dag.
Det började med datorkunskap....sen engelska (där läraren glömt om ett glostest som man har träna till) efter det var de matte.
Jag tycker matte är helt ok, men jag ha inte så bra gemenskap med de i min mattegrupp. Känner mig lite smått utstött när jag sitter där vid en egen bänk. :P  Men jaja, det kommer väl en stund då de märker att jag är en underbar och trevlig person som bara vill alla väl! ;D (:P)

Sen var de idrott, sen sånglektion. Var hemma halv fem! Helt slut. Jag är fortfarande helt slut, så jag ska sova nu. :P

Gonatt ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0