Jippi! Motion...

Nu har jag inte bloggat på några dagar...Förlåt!! Men asså jag har haft jättemycket att göra!
Jag har mycket jag måste göra nu också... Men jag pallar inte.

Imorgon är det i alla fall dags för frilufsdag och jag ser faktiskt fram emot det, lite. Vi ska vandra lite och sen i mitten av vandringen ska vi grilla korv ;)

Jag hatar när det är friluftsdagar som innefattar mycket springande och kräver motivation. Sånt blir inte jag motiverad av. Att spela en sport man inte är bra på är bara inte kul!
Skulle en fotbollsspelare ställa sig och sjunga en hel dag ?? Skulle inte tro det....

Men hur som helst så ska vi bara vandra lite och det är bara uppfriskande. :D
Nu ska jag förbereda mig inför imorgon.
Ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0