Helgen

Idag är det söndag och jag har haft en underbar helg. ;)

I fredags så stack jag och Rebecca och såg på "Prinsessa" på bio. Den var jättebra!! :D Men den största andledningen till varför vi ville se filmen var för att Anastasious Soulis var med(vi älskar honom :P) Men han spelade bög i filmen!! :(
Hoppas att han inte är det på riktigt...

Sen på lördagen (igår) så åkte jag och mamma för att handla lite. Jag köpte inte så mycket, men jag blev ändå nöjd. Jag köpte en puma hood tröja som är kritvit med ljusblå puma text! :D jag älskar den.
Sen efter det så åkte vi hem igen och åt kvällsmat, sen stack jag och Rebecca ut och cyklade en runda.
Efter cykelturen var jag så trött att jag somnade bara 2 timmar senare. Haha klockan var typ 10 eller nått. XD

Idag har jag inte gjort så mycket. Dagen började med att jag och mamma gick ut på en promenad. :) Tyvärr så är jag jättetrött och har lite ont i magen, så jag ska bara vila idag. Kan hända att jag pluggar lite också...
Vi får se.
Sen ikväll ska jag åka hem till pappa. Bara tanken på att börja packa får mig vilja sova och aldrig vakna igen. :P

Nu ska jag nog titta lite på TV. :P Så himla skönt med dagar då man bara slappar! ;)

Puss & Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0