En sjuklig dag.

Hejhej :)

I morse när jag vaknade så mådde jag jättedåligt! Jag har inte änns kunnat sova en timme i natt. Detta på grund av min hemska förkylning som jag skrev om i förra inlägget.

När jag väl gick upp vid halv sju tiden i morse så duschade jag direkt, men jag ville verkligen inte till skolan. Jag tänkte först stanna hemma, men ångra mig eftersom att jag inte skulle få tillåtelse att vara hemma ändå. Plus att jag faktiskt verkligen inte vill missa skolan. Så efter mycket tänkande så åkte jag till skolan. Som tur var så kunde min snälla styvmamma köra mig, så slapp jag i alla fall åka buss på morgonen.

När jag väl kom till skolan så kändes det precis som om alla tittade på mig. Jag kände mig illa till mods eftersom att jag har en tendens till att få väldigt röd näsa när jag är förkyld. Jag vet, HAHA! :P  Skitkul för alla andra men pinsamt för mig...

Men sen blev jag gladare när jag fick reda på att både min histora lärare och min svenska lärare var sjuka. ;D
Där rök min eftermiddag! ;) 
Så efter samhällskunskapen så åkte jag hem igen. :) Och så sov jag hela eftermiddagen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0