Det börjar bli kväll...

Jag har precis ätit middag. Lasange, mycket gott! ;)
Tänkte att jag kanske ska gå ut en sväng om en stund, men mitt ansikte säger något annat. Jag är fortfarande röd om näsan och jag ser allmänt ful ut. :P Fast ingen ser väl speciellt snygg ut när de är förkylda antar jag...

Ps. MITT TANGENTBORD HAR DAMP! Så om det är något ord som ser konstigt ut så är det för att tangenterna är sega. Ds
Ciao for now <3

Eftersom att jag inte ska äta godis på länge pga förra veckan. (Då jag proppa i mig så mycket att jag hade ont i magen i två dagar) Så tänkte jag att jag i alla fall kan ha en bild på det, så att inte godiset försvinner ur mitt liv helt.   :P
Andedningen till varför jag fick ont i magen var för att jag inte hade ätit godis på typ ett halvår och en kväll bestämmde mig för att proppa i mig 200 gram av det. :P
Korkat? Japp!
Värt det? Jo vars... ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0