Barnkalas

Just nu har Julia (min lillasyster) barnkalas, så det är en massa småungar som springer runt. Det hörs som om att det är ett gäng elefanter på övervåningen :P Som tur är så varar det bara i två timmar ;)  Fast de är ju söta. De går runt här med finkläder och finkammat hår. Det ger mig flashbacks på hur mina kalas brukade vara när jag var liten. :) minnen....

När detta är slut så ska vi äta lunch. Sen ska jag nog gå ut och gå en runda. Jag känner mig faktiskt tjock! När jag tittade mig i speglen i morse så tyckte jag att det var en massa öveflödigt fett överrallt. Trots att jag inte väger mer, så ser jag större ut...  Konstigt  :/

Hur som helst så hoppas jag att jag överlever de här två timmarna. Jag kommer nog ha huvudvärk sen, men jaja.

Puss & Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0