Skoldag

Nu sitter jag här i skolan och har håla. Eller egentligen så är det inte håla, utan vi har fått uppgifter av vår samhällskunskapslärare som vi ska göra. Jag kan ju säga att långt ifrån alla gör något som har med samhällskunskap att göra, men jag vet redan vad jag ska skriva om.

Jag och Nelly ska skriva om riksdagen och sedan redovisa detta inför hela klassen. Lycka till med det! :P Vår klass är ju inte direkt den som sitter ned och lyssnar. Men det ska nog gå bra ändå, fast Nelly är lite nervös....

Förutom samhällskunskap så har jag en massa andra ämnen som jag ska ha prov i eller lämna in uppgifter i. Imorgon har jag glosläxförhör i engelska, nästa tisdag så har jag geografiprov. Sen ska vi ha historia prov någon gång denna terminen. Men vi har inte fått någon info om det än. Oj, jag höll på att glömma matteprovet nästa torsdag....
Ja... Det är mycket  grejor det. Men det är typ bara hälften av allt det som ska göras innan nästa termin.


 

Kommentarer
Postat av: Nelly

Lite? Nej du det räker nog inte kommer skaka sönder och hacka ut tänderna xO

Fast du e ju åsså liiite nervös, eller?

2009-11-07 @ 19:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0